Strona 1 z 1

tomaszkowal » 08 lip 2016, 12:01
Witam, od dłuższego czasu param się pozycjonowaniem stron w polskiej wyszukiwarce. Jakiś czas temu jeden z moich klientów zbudował stronę w języku niemieckim i chce abym zajął się jej promocją w niemieckiej wyszukiwarce. Frazy będą tego typu: Möbel im Fitnessstudio i rozmyślam czy dam z tym radę. Nie mam pojęcia w jaki sposób również wycenić słowa kluczowe na rynek niemiecki. Jeśli tamtejsze agencje SEO rozliczają się w EURo to posiadają o wiele pokaźniejszy budżet na reklamę strony. Więc teoretycznie mogą więcej dodać linków. I zastanawiam się co to będzie w praktyce z pozycjonowaniem strony klienta. Czy ktoś posiada doświadczenie z pozycjonowaniem domen na rynku niemieckim. Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju wskazówki.

podobne tematy:

marekwirazka » 08 lip 2016, 12:04
Witaj. Jeśli zajmujesz się już od dłuższego czasu pozycjonowaniem stron internetowych to powinieneś dać radę. Wszystko zależy jakie robisz hasła w naszym kraju. Jak są to nie konkurencyjne frazy to będziesz miał duży problem. Jak pytasz o rynek niemiecki to jest to ciężki rynek. Algorytm funkcjonuje trochę inaczej niż w Polsce. Również kłopotem jest budżet, jaki są w stanie przeznaczyć nasze firmy. Dla tamtejszej firmy 2000 EURO nie jest problemem. W przeliczeniu za złotówki jest to prawie 9000 zł. co jest dla większości rodzimych firm nieosiągalnym wydatkiem na ten rodzaj reklamy. Dlatego musimy dobrze główkować, aby wypozycjonować strony naszych klientów. Lecz jest to możliwe.

podobne tematy: