Potrzebuje położnej do wizyt domowych

1.tomaszkowal » 23 maja 2016, 11:37

Dzień dobry, szukam dobrej położnej, która dojeżdża do mieszkań. Jest mi ona potrzebna na dłużej do pomocy w opiece nad moją babcią. Nigdy nie musiałem korzystać z usług takich osób, więc jestem całkowicie zielony w tym temacie. Tak, więc będę wdzięczny za pomoc w znalezieniu pielęgniarki oraz informacje jakie są koszty za ich pomoc.

podobne tematy:
Cytuj

2.adamniczyj » 23 maja 2016, 13:07